۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۸۷۸۸
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

فضای جهادی کشور موهبت الهی است | حوزه همیشه در کنار مردم قرار دارد

فضای جهادی کشور موهبت الهی است | حوزه همیشه در کنار مردم قرار دارد
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: حوزه‌های علمیه همیشه در سختی‌ها و بحران‌ها کنار مردم و همدل با آن‌ها بوده که جلوه‌های این همدلی و همراهی را همگان می‌بینند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه هیأت رییسه این مجمع با رعایت و حفظ تمهیدات بهداشتی،  در ساختمان جامعه مدرسین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فرخ‌فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و غنیمت شمردن ایام باقیمانده از این ماه مبارک، شیوع ویروس کرونا در کشور و جهان را یک بحران برشمرد که شئونات مختلف جوامع و انسان‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری از آغاز این بحران فراگیر در کشور را بسیار کارساز و باعث بسیج شدن نهادها، سازمان‌ها و امکانات کشور برای مهار این بیماری دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، کادر درمان، پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی هستند و‌ اباید ز زحمات سخت و بی‌دریغ آنان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین فضای جهادی در سراسر کشور را یک موهبت الهی دانست که مردم مؤمن کشورمان از اقشار مختلف در این میدان نیز با تلاش و اخلاص، صحنه‌های زیبایی از همت و فداکاری را رقم زدند.

استاد حوزه علمیه قم تلاش جهادی حوزه‌های علمیه بویژه روحانیون و فضلا را یک عمل بزرگ و ماندگار توصیف کرد و افزود: حوزه‌های علمیه همیشه در سختی‌ها و بحران‌هایی که پیش می‌آید کنار مردم و همدل با آن‌ها بوده که جلوه‌های این همدلی و همراهی را همگان می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ‌فال از زحمات و برنامه ریزی‌های دبیر شورای عالی و مدیر حوزه‌های علمیه و تمام نهادهای حوزوی بخاطر تلاش بی‌وقفه آنان در جهت کمک و رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های علمیه در این راستا ارائه داد.

در ادامه این جلسه مسائل و مباحث مربوط به موضوعات، جبران دروس حوزه‌های علمیه، تبلیغ ماه مبارک رمضان و‌ فعالیت‌های مجمع عمومی جامعه مدرسین، طرح و اعضای پیشنهادها و نظرات خود را در محورهای مذکور بیان کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات